tisdag 4 november 2014

Lite shabby

Det är så vackert med vitt men jag är ingen utpräglad shabby chic-människa även om det är mkt vitt här hemma.
I mitt soprum hittade jag ett par hemska, kitschiga, fula guldfärgade ljusstakar. Dom var verkligen jättefula i sin fejkade förgyllning..

..men om ngt är riktigt fult så kan man gå lös på det..


Hittade en påse metallhjärtan på band, köpta på Panduro för väääääldigt länge sen. Dom kom väl till pass nu. Jag är mkt nöjd :-). Till jul blir det nog röda band i "midjan" på stakarna.

Jag har inte skyddat med lack. Blir det lite skavt så blir det. Tidens tand typ...

2 kommentarer:

  1. Så läckert det blev! Det ser lite ut som pressglas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen lite så.. tunga är dom men guld... mjae... inte min färg alls..

      Radera