onsdag 25 juni 2014

Jordfräs

Jaaaa... så här kan det alltså se ut när vildsvinen hälsat på. Jag var tveksam till att publicera bilderna för det är så himla trist att titta på dom men minnet kan ju svika ibland o jag hoppas att detta snart är ett minne blott då stängslet så småningom kommer att vara på plats. Delka produkter, med mer än 25 års erfarenhet på stängsel, kommer i juli o diskuterar o offererar. Dom har tydligen gjort en hel del jobb i Stockby o hjälpt vildsvinströtta husägare att freda sina tomter med gott resultat. Jag vill nu inordna mig i den gruppen.




Ska säga att det är andra gången dom vänder upp och ner på just det här området fast nu var det förstås mkt värre. Alla mina kungsängsliljor strök med tillsammans med samtliga brandliljor o jättedaggkåpan. Jag är så less på dom :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar